Geoblog.pl    blanic    Podróże    Wielka Wyprawa do Ameryki Środkowej i Południowej    No i koniec!

No i koniec!

Peru
Peru, Lima

Dojechaliśmy do Limy, skąd pojutrze o 3 w nocy wylatujemy do Polski. Przejazd taksówką z dworca autobusowego do taniego guest house'u "Friends House" pokazał nam inną Limę niż ta z lotu ptaka. Trzy tygodnie temu w pogodną noc ośmiomilionowe miasto wyglądało z góry cudnie, w dżdżyste popołudnie z dołu przypomina smutne slamsy. Jutro zobaczymy bardziej reprezentacyjną jego część, dziś tylko niedaleki wypad na kolację i z powrotem do hostelu mieszczącego się w bardzo starym domu wypocząć ostatnią noc przed prawie 24 godzinnym powrotem do domu i zmianie kilku stref czasowych. W Warszawie będziemy w sobotę o 11 - zapraszamy z kwiatami i transparentami ;)))

Mama Ela N.
Mama Ela N. - 2011-07-07 10:18
Cudownie ze w końcu wracacie do domu bo się bardzo stęskniliśmy, ale żal tych Waszych ciekawych, barwnych relacji bo nasza podróż też się wraz z nimi skończyła. Dzięki nim zwiedziliśmy z Wami ten piękny (i co tu mówić, niedostępny z wielu przyczyn dla nas) zakątek świata. Wykorzystajcie dobrze ostatnie chwile pobytu w raju i szczęśliwie wracajcie do nas. Spokojnej, bezpiecznej podróży i miękkiego lądowania w Warszawie. Z Bogiem dzieciaki!
PS. Niestety bardzo żałuję, ale nie powitam Was w sobotę bo sprawy zmusiły mnie do wyjazdu na Mazury na 3 dni. Będę w Warszawie w niedzielę wieczorkiem. Jeśli będzie dosyć wcześnie to się może spotkamy w niedzielę. Co to jest te 2 dni w porównaniu do tych długich tygodni Waszej nieobecności. Wytrzymamy. Do zobaczenia.Trzymam kciuki za dobrą podróż. Buziaczki na drogę. Cmok!