Geoblog.pl    blanic    Podróże    Afryka dzika: RPA, Namibia, Zambia, Botswana    No juz wracamy!

No juz wracamy!

Republika Południowej Afryki
Republika Południowej Afryki, Kamieskroon

Ciągniemy do punktu wyjścia, czyli Cape Town, zostało nam jeszcze z pół tysiąca i prawie tydzień w drugiej stolicy RPA. Jesteśmy już zmęczeni, choć wszystko rekompensują widoki, najpiękniejsza droga miała swoją kontynuację na południe, wypstrykaliśmy ponad 200 zdjęć po prostu jadąc i zatrzymując co chwila po kolejnym głębokim aaaach! Namibia jest cudowna.
Powiem wam, ze po raz pierwszy w naszych podróżach chęć wygrzania się w swojej wannie i wyspania w najwygodniejszym, własnym łóżeczku miesza się z pragnieniem zawrócenia i zobaczenia tego wszystkiego jeszcze raz...

zielonagora
zielonagora - 2012-05-22 22:10
Taka własnie jest Afryka, Afryka wciąga...:)

El Pe
El Pe - 2012-05-22 22:14
Kochane Dzieci, wiem już, że zwiedziliście piękny kawałek nieznanego Lądu i to w dodatku Czarnego.
A teraz już istotnie czas się domyć w swojej wannie po tych czarnych bezdrożach i afryckim błocku. Zapraszam Was do domu!

ENi
ENi - 2012-05-22 23:25
Wyobrażam sobie to cudowne uczucie nieograniczonej przestrzeni i tylko Wy, reszty świata nie ma, ale wspaniale!!! A tu niespodzianka.... taka malutka Polska istnieje, i biedna rozkopana, pełna objazdów Warszawa a każda podróż jest tu zagadkowa, bo trudno połapać się w trasach autobusów i miejscach przystanków. Ale to tutaj Was ciągną serduszka bo, oprócz własnego łóżeczka, my tu czekamy na Was stęsknieni. Zachwycajcie się Afryką ile wlezie przez pozostały tydzień, bo jest cudowna, ale wiadomo...w domu najlepiej, jaki by on nie był. Więc już nie oglądajcie się za siebie, macie niesamowite wspomnienia i fotki, ale tam Was nikt tak nie kocha jak te Mamuśki i reszta Rodzin ki w tym trochę brzydszym kawałku świata. Życzę pięknych dalszych wrażeń. Buziaczki!

ENi - 2012-05-22 23:36
PS Kiedy dokładnie wracacie bo zdania są podzielone między 31.05 a 01.06. Niestety "Plan afrykański" wszystkim kończy się na 23.05. i dalej ani drgnie więc czekamy na informacje. Cmok!